четвъртък, 15 май 2008 г.

Просто навици

Знам заглавието, което ще сложа, преди да съм написала текста.
Лошото момиче затвърждава своите убеждения, че повечето неща са толкова повърхностни, далеч от всякаква представа.
Затворът, в който се намира съзнанието ми, убива. Просто съм още един случай. Случай на нещастие.
А той е причината за арогантността ми към другите. Желанието ми за нощен живот се изпарява така бързо, когато видя погледа му. Всеки път. Аз съм низша за него. "Опаковах нещата си и заминах с най-добрия ти приятел".
Той е задушаващ. Просто задушаващ. Арабин без път. Пустинята на сърцето му е огромна. Той свикна с мен и реши, че аз нямам чувства. Че съм редовната мацка с редовни интереси, с редовни мисли и нищо повече. И забравя каква бях преди 3 години. И колко съм същата. Иска да ме схлупи тук и да не мръдна. Никак. Никъде. А аз крещя, когато съм сама. Плача, когато съм сама. Смея се, когато съм сама. Сама.
Моите си неща, които върша, той не разбира. Няма и да разбере. Присмива се. Постоянно. Дразни се. И докато се опитвам да се преструвам, че не ми пука от това, той започва да се присмива и дразни на мен самата. На съществуването ми. А той самият никога не е поемал такива инициативи, никога не е имал тези възвишени духовни интереси, които определят младостта ми. Които представят младостта и на колегите ми. На приятелите ми. Той е материален. По-материален от всички, които съм обичала. А го обичам и ми е ужасно трудно. Той просто е някъде, където аз не съм. И няма да бъда. Пътищата ни се разминават пагубно, а аз трябва да избирам своя. Ако го избера по сърце, той ще бъде наранен. Ако го избера по разум - аз ще бъда наранена. До живот.
"Опаковах нещата си и заминах с най-добрия ти приятел".
Лошото е, че никой няма как да ми помогне. Сама се боря с тези сблъсъци в главата си, а отстрани изглеждам сигурно така спокойна, дори щастлива. А дали съм такава? Навици да опаковам нещата си и да замина. Без най-добър приятел, без приятел, просто да замина.